Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Καλοκαιρινά χτενίσματα 2015

 Ήρθε καλοκαιράκι και όπως κάθε χρόνο πρέπει να ενημερωθούμε για τις νέες τάσεις καλοκαιρινών χτενισμάτων.Και αναφέρομαι ειδικά σε εσάς κυρίες μου που έχετε κομμωτήριο.

 Τα χαλαρά χτενίσματα κυριαρχούν, γι’ αυτό ξεχάστε τα δύσκολα και παράξενα χτενίσματα και υιοθετήστε τις πλεξούδες παντός είδους, τους κότσους, τις χαλαρές μπούκλες σαν να έχετε βγει μόλις από τη θάλασσα, και γενικότερα τα μη στυλιζαρισμένα μαλλιά.
 Οι πελάτισσες σας θα θελήσουν να δοκιμάσουν τα καλοκαιρινά χτενίσματα οπότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να απογειώσετε το look τους και να δώσετε ένταση στην εμφάνιση τους, κάνοντάς τους τα πιο «in» χτενίσματα του καλοκαιριού!

Άλλωστε το στυλ αρχίζει από την κορυφή.


Δείτε τις φωτογραφίες που συλλέξαμε για εσάς

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Γιατί να προτιμήσουν το δικό σας κομμωτήριο;

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κάνει τους πελάτες σας να επιλέξουν εσάς απο κάποιο άλλο κομμωτήριο; Τι προσφέρετε;Τι διαφορετικό έχετε απο άλλα κομμωτήρια; 'Η και το αντίστροφο, γιατί δεν έχετε την πελατεία που θα επιθυμούσατε; Τι κάνετε λάθος;

Στην περίπτωση μιας παροχής υπηρεσίας δύο παράμετροι διαμορφώνουν την γνώμη των καταναλωτών.Το περιβάλλον, σε συνδυασμό με το service, που μεγαλώνουν και ενισχύουν την αυταρέσκεια τους, καθώς και η υπηρεσία που λαμβάνουν , σαν αποτέλεσμα της επιθυμίας τους για να αλλάξουν το image τους.
  Εσείς ως επαγγελματίες, θα πρέπει καθημερινά να δουλεύετε σε αυτές τις παραμέτρους, για να δείτε τα ανάλογα θετικά αποτελέσματα διότι έχετε τους πιο "σκληρούς" κριτές.
  Αυτά που χαρακτηρίζουν την θετική η αρνητική γνώμη των καταναλωτών σε επαγγελματικούς χώρους κομμωτηρίων είναι κυρίως:

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Παραγωγική ομάδα στο κομμωτήριο σας

 Οι εργαζόμενοι είναι βασικός παράγοντας της επιχείρησης και παίζουν καθοριστικό ρόλο για την εικόνα και την πορεία του κομμωτηρίου σας.
  Ειδικά σε αυτή τη περίοδο κρίσης πρέπει η απόδοση τους να είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον τρόπο πληρωμής τους, γιατί μπορεί να βάλουν σε κίνδυνο την επιχείρηση με αποτέλεσμα να μην είναι βιώσιμη και κερδοφόρα.
  Οι επιχειρηματίες επιλέγουν να δουλέψουν το κομμωτήριο τους είτε μόνοι τους είτε με τη βοήθεια του προσωπικού. Η πρώτη επιλογή είναι αρκετά δύσκολη διότι η επιχείρηση στηρίζεται σε ένα άτομο. Από την άλλη, η δεύτερη επιλογή χρειάζεται γνώση και σωστή διαχείριση προσωπικού.
  Γενικά οι εργαζόμενοι έχουν την τάση, όταν δεν έχουν ένα ισχυρό ηγέτη να παρεκκλίνουν , να μη αποδίδουν και πολλές φορές να δημιουργούν προβλήματα μεταξύ τους με αντίκτυπο στους πελάτες.
  Μια ομάδα με κοινούς στόχους και εκπαιδευμένη είναι η χρυσή συνταγή για μια παραγωγική ομάδα κομμωτηρίου.
 Στη διοίκηση, πρέπει να αφήσετε έξω τα προσωπικά σας και κυρίως τις απότομες αντιδράσεις των συναισθημάτων σας, ο οποίος είναι ένας σοβαρός λόγος αποτυχίας στην επικοινωνία σας με το προσωπικό.
  Οι υπάλληλοι σας πρέπει να εμπνέονται από εσάς , να σας πιστεύουν και αυτό δεν αγοράζεται, αλλά κερδίζεται μέσα από την επικοινωνία και τον διάλογο.
  Όταν το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο τότε ο ρόλος των στόχων και των κινήτρων έχει απόδοση.Διαφορετικά οι στόχοι δεν αποδίδουν.
 Η εκπαίδευση των εργαζομένων σας είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αμεληθεί και πρέπει να γίνει απο την αρχή, έτσι ώστε να εξασφαλίσετε ένα ειρηνικό και υγιές περιβάλλον.
  

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Αξιοποιήστε την απόδειξη λιανικής του κομμωτηρίου σας

  Απόδειξη λιανικής: εργαλείο marketing

  Είναι ευρέως γνωστό ότι οι πελάτες πλέον κρατούν τις αποδείξεις με σκοπό την χαμηλότερη φορολογία.Στα κομμωτήρια οι έλεγχοι είναι τακτικοί,αυτό συνεπάγεται μεγάλος αριθμός αποδείξεων προς αποφυγήν προστίμου.
  Μπορούν οι αποδείξεις να φανούν κερδοφόρες για το κομμωτηριό σας; Η απάντηση είναι θετική.Πιο συγκεκριμένα,μπορείτε να τις αξιοποιήσετε με έναν πολύ απλό τρόπο.Για παράδειγμα,σε πελάτες που έχουν αποδείξεις του κομμωτηρίου σας, απο μία αξία και άνω,μπορείτε να τους κάνετε προσφορές.Έτσι θα τους δώσετε κίνητρο να αυξήσουν τη συχνότητα επισκέψεών τους.
 Το μόνο που έχετε να προσέξετε είναι να μαρκάρετε τις αποδείξεις πριν τις επιστρέψετε ετσι ώστε να μην ξαναχρησιμοποιηθούν.
  Δείτε τα κέρδη του κομμωτηρίου σας να αυξάνονται με αυτή την απλή ευρηματική κίνηση και κάντε τους πελάτες σας να αισθανθούν μοναδικοί επιβραβεύοντάς τους για την προτίμηση τους προς τις υπηρεσίες σας.

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Προιόντα προς πώληση στο κομμωτήριο

Η πώληση προιόντων στο κομμωτήριο  επιφέρει ένα μεγάλο ποσοστό κέρδους.Σύμφωνα με μελέτες, πελάτες οι οποίοι αγοράζουν προιόντα απ'την επιχείρησή σας,εκτός απ'τις υπηρεσίες σας,δύσκολα θα σταματήσουν να σας επισκέπτονται και θα διαγραφούν απ'το πελατολόγιό σας.

  Οι περισσότεροι κομμωτές δεν γνωρίζουν πως να διαφημίσουν σωστά τα προιόντα τους με                                                                                            αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν στην πώληση τους.
  Αυτό που έχετε να κάνετε,είναι να τους ενημερώσετε πως το αποτέλεσμα που πετύχατε στα μαλλιά τους,είναι εύκολο να το έχουν και στο σπίτι με τα ανάλογα προιόντα.Καθώς περιποιείστε τον πελάτη σας κάντε μία επίδειξη για την εφαρμογή του προιόντος.
   Σε περίπτωση που σας το ζητήσει ο πελάτης,πρέπει να το πακετάρετε και να του το δώσετε εκείνη τη στιγμή.ΠΡΟΣΟΧΗ,μην περιμένετε την ώρα του ταμείου.
  Τέλος,το προσωπικό σας πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένο σχετικά με τα προιόντα σας(ιδιότητες,χρήση) και κυρίως για τον τρόπο πωλήσεως.
  Κάντε την επιχείρηση σας κερδοφόρα,δείτε το πελατολόγιο σας και το εισόδημα σας να μεγαλώνει
εφαρμόζωντας τα παραπάνω εύκολα tips. 

 

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Ανακαλύψτε το χρώμα μαλλιών που σας αναδεικνύει

Κάντε ανάλυση χρώματος της πελάτισσάς σας και προτείνετέ της το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Αρχικά ένας εμπειρικός κανόνας είναι η πρώτη εντύπωση που θα σου δώσει η πελάτισσα.Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσεις πάνω της;Αν το πρώτο πράγμα που προσέχετε σ΄ ένα άτομο είναι το χρώμα των ρούχων  ή των μαλλιών του, τότε μάλλον πρόκειται για λάθος χρώμα.Ας το αναλύσουμε λίγο περισσότερο.
Οι αποχρώσεις (ρεφλέ) διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες:
Ζεστές, Ουδέτερες, Ψυχρές

Το ύψος τόνου διακρίνεται επίσης σε τρία επίπεδα:
Ανοιχτό, Μεσαίο, Σκούρο
                           Τα 3 απλά βήματα συμβουλευτικής χρώματος
Βήμα 1: Ανάλυση Χρώματος