Ως επαγγελματίες κομμωτές οι περισσότεροι προσπαθούν να είναι οι καλύτεροι.Προσέχουν οι υπηρεσίες τους να είναι άριστες και δίνουν ιδιαίτερη βάση στο να προσφέρουν στον πελάτη το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.Αναρωτηθήκατε ποτέ εάν αυτό είναι αρκετό έτσι ώστε να αυξήσετε το πελατολόγιο σας; Η απάντηση είναι όχι.Είναι βασικό να οι υπηρεσίες σας να είναι αντάξιες των προσδοκιών των πελατών σας αλλά δεν αρκεί.Αυτό που ίσως πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε και έχει να κάνει με το μάρκετινγκ υπηρεσιών είναι " πώς να γίνεις ο καλύτερος και ο πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ".
Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015
Θα τολμούσατε κομμωτήριο χωρίς καθρέφτες;
Κυρίαρχο αντικείμενο ενός χώρου κομμωτηρίου είναι οι καθρέφτες.Για τους πελάτες ο καθρέφτης είναι απ' τα απολαυστικά τους πράγματα καθώς μέσα από αυτόν μπορούν να παρατηρήσουν την σταδιακή μεταμόρφωση τους.
Κάθεστε; Υπάρχουν κομμωτήρια χωρίς καθρέφτες! Η πρώτη σκέψη σας θα είναι "Μα καλά πώς είναι δυνατόν;" και όμως..
Bλέποντας τον εαυτό μας καθημερινά στον καθρέφτη δεν παρατηρούμε τις μικρές αλλαγές που γίνονται καθώς συνηθίζουμε την εικόνα μας.
Έχοντας καθρέφτη μπροστά μας την ώρα που λαμβάνουμε τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου, βλέπουμε ολόκληρη τη διαδικασία "μεταμόρφωσης" οπότε γίνεται πιο ομαλή η μετάβαση απ' το προηγούμενο στύλ στο καινούργιο και το συνηθίζουμε ευκολότερα.
Από την άλλη, εάν δεν υπάρχει καθρέφτης όταν θα δούμε τον εαυτό μας μετά το κούρεμα, θα δούμε ακριβώς ό,τι θα δουν και οι άνθρωποί μας, όταν μας δουν πρώτη φορά με τα νέα μαλλιά μας.
Το μειονέκτημα βέβαια είναι πως δεν υπάρχουν πισωγυρίσματα. Ίσως βέβαια να είναι και θετικό διότι ο κομμωτής θα αφεθεί ελεύθερος να δημιουργήσει βάζοντας όλη του την φαντασία χωρίς τα σχόλια τύπου " πάρε μόνο τις άκρες.."
Εμπιστεύεσαι αρκετά τον κομμωτή σου για να αφεθείς καθ' αυτόν τον τρόπο στα χέρια του;
Κάθεστε; Υπάρχουν κομμωτήρια χωρίς καθρέφτες! Η πρώτη σκέψη σας θα είναι "Μα καλά πώς είναι δυνατόν;" και όμως..
Bλέποντας τον εαυτό μας καθημερινά στον καθρέφτη δεν παρατηρούμε τις μικρές αλλαγές που γίνονται καθώς συνηθίζουμε την εικόνα μας.
Έχοντας καθρέφτη μπροστά μας την ώρα που λαμβάνουμε τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου, βλέπουμε ολόκληρη τη διαδικασία "μεταμόρφωσης" οπότε γίνεται πιο ομαλή η μετάβαση απ' το προηγούμενο στύλ στο καινούργιο και το συνηθίζουμε ευκολότερα.
Από την άλλη, εάν δεν υπάρχει καθρέφτης όταν θα δούμε τον εαυτό μας μετά το κούρεμα, θα δούμε ακριβώς ό,τι θα δουν και οι άνθρωποί μας, όταν μας δουν πρώτη φορά με τα νέα μαλλιά μας.
Το μειονέκτημα βέβαια είναι πως δεν υπάρχουν πισωγυρίσματα. Ίσως βέβαια να είναι και θετικό διότι ο κομμωτής θα αφεθεί ελεύθερος να δημιουργήσει βάζοντας όλη του την φαντασία χωρίς τα σχόλια τύπου " πάρε μόνο τις άκρες.."
Εμπιστεύεσαι αρκετά τον κομμωτή σου για να αφεθείς καθ' αυτόν τον τρόπο στα χέρια του;
Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015
Συμβουλές για να αποκτήσετε μακριά μαλλιά!
Το μάκρος των μαλλιών είναι πολύ σημαντικό για τις περισσότερες γυναίκες.Ένα μεγάλο μέρος γυναικών κάθε φορά που επισκέπτονται το κομμωτήριο τους, κάνουν την ίδια ερώτηση στον κομμωτή τους: "Πως θα μακρύνω τα μαλλιά μου;"
Η πελάτισσα θέλει συγκεκριμένες οδηγίες και όχι αερολογίες.Παρακάτω έχουμε τις απαντήσεις που πρέπει να δώσετε ως κομμωτές οι οποίες θα βοηθήσουν αισθητά στο μάκρος των μαλλιών.
- Κούρεμα: Το κούρεμα είναι ο μοναδικός τρόπος να αποφύγουμε τη ψαλίδα.Κάθε 2 μήνες πρέπει να κουρεύουν τα μαλλιά τους έστω και ένα πόντο για να δυναμώνουνε.Σε καμία περίπτωση εφόσον θέλω να μακρύνουν τα μαλλιά μου, δεν επιλέγω να τα κουρέψω φιλαριστά, όταν έχεις φιλαρίσματα οι άκρες σου είναι πιο λεπτές και απειλούνται από τη μηχανική τριβή που κάνει το πιστολάκι καθημερινά και από την πρέσα που τα αφυδατώνει .
Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015
Πόσο σημαντική είναι η μηχανογράφηση κομμωτηρίου;
Η μηχανογράφηση ενός κομμωτηρίου είναι ζωτικής σημασίας.Για μια υγιή επιχείρηση η διαχείριση είναι το παν.
Τι μας προσφέρει η μηχανογράφηση; Mέσα από την λεπτομερειακή παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών, δίνει ένα μεγάλο όγκο από πολύτιμες πληροφορίες που θα βοηθήσουν την επιχείρηση:- να παρέχει ποιοτικές και προσωποποιημένες υπηρεσίες προς τους πελάτες.
- να κατανοήσει τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση.
- να αναπτύξει περαιτέρω τα δυνατά της σημεία.
Τρίτη 2 Ιουνίου 2015
Καλοκαίρι..εχθρός ή φίλος των μαλλιών μας;Συμβουλευτείτε τους ειδικούς
Τα πρώτα μπάνια έχουν κάνει την εμφάνιση τους,οι παραλίες αρχίζουν να γεμίζουν..ηρεμία και χαλάρωση τα κύρια συστατικά του καλοκαιριού.Τι πρέπει να προσέξετε για να διασφαλίσετε την υγεία των μαλλιών;
Ως κομμωτές πρέπει να ενημερώσετε τους πελάτες σας για τους κινδύνους που κρύβουν οι καλοκαιρινοί μήνες.Αυτό θα τους κάνει να σας εμπιστευτούν και θα είστε οι πρώτοι που θα επισκεπτούν μετά το πέρας των διακοπών τους.Επίσης θα διευκολύνει την υπηρεσία σας εφόσον θα έχετε να αντιμετωπίσετε υγιές μαλλί και όχι κατεστραμμένο από τους εχθρούς που επιφυλάσσει το καλοκαίρι.Τετάρτη 27 Μαΐου 2015
Η υπηρεσία του ανδρικού κουρέματος
Οι άνδρες δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο κούρεμα τους, καθώς είναι κάτι που τους χαρίζει αυτοπεποίθηση και αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους.
Το παν για ένα υπέροχο ανδρικό κούρεμα είναι η επαγγελματική κατάρτιση.Βέβαια είναι αναγκαία και τα κατάλληλα εργαλεία αλλά πάντα στα σωστά χέρια.Πλέον τα ανδρικά κουρέματα απαιτούν τεχνικές που δεν μπορεί να τις πετύχει ο οποιοσδήποτε,και ας μη ξεχνάμε και τον παράγοντα χρόνο..Χρειάζεται να αφιερώσετε χρόνο στον πελάτη σας.Να καταλάβει πως δίνετε ιδιαίτερη σημασία για να καταφέρετε το προσδοκώμενο.
Το κούρεμα είναι ένας τρόπος να αναδείξετε την δουλειά σας και να κάνετε διαφήμιση αυτής.Πιστέψτε με, ένα όμορφο αποτέλεσμα όχι μόνο θα κρατήσει σταθερό το πελατολόγιο σας αλλά θα το αυξήσει σημαντικά.
Γι αυτό λοιπόν είναι απαραίτητο να ενημερώνεστε για τις καινούργιες τάσεις ανδρικού κουρέματος καθώς και για τις νέες τεχνικές (σβήσιμο, διπλοσβήσιμο με μηχανή, χτένα, ψαλίδι κ.τ.λ.) μέσω σεμιναρίων ή ακόμη και μέσω πειραματισμών. Ένα όμορφο κομμωτήριο, υγιές περιβάλλον, χαμηλές τιμές δεν αρκούν για την διατήρηση της επιχείρησής σας.
Είναι επιτακτικής σημασίας η δια βίου μάθηση εφόσον θέλετε να έχετε ευχαριστημένους πελάτες και μία επιτυχημένη επιχείρηση.
Παρασκευή 22 Μαΐου 2015
Χρειάζεται το κομμωτήριο μου ανανέωση;
Συχνά οι επαγγελματίες αναρωτιούνται πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να ανανεώσουν το κομμωτήριο τους.Η αλλαγή προφίλ πρέπει να γίνεται συνειδητοποιημένα και να είναι άκρως οργανωμένη για να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Αρχικά οι ιδιοκτήτες κομμωτηρίων θα πρέπει να κατανοήσουν ότι αναφερόμενοι σε μία αλλαγή προφίλ της επιχείρησης υπάρχουν δύο πλευρές, ανανέωση στο στυλ του μαγαζιού και ανανέωση ως προς την φιλοσοφία των παρεχόμενων υπηρεσιών και την αξία της επιχείρησης.
Εώς ένα σημείο η εμφάνιση είναι ιδιαίτερα σημαντική για να επιλέξει ο πελάτης τις υπηρεσίες σας.Αλλά ένα όμορφο κομμωτήριο δεν αρκεί για να έχετε τα έσοδα που επιθυμείτε. Η ανανέωση πρέπει να στηρίζεται σε φιλοσοφία μιας ανανέωσης του χώρου, σαν προστιθέμενη αξία στις προσφερόμενες υπηρεσίες και να ταυτίζεται με μια κουλτούρα που να αντιπροσωπεύει τον ίδιο τον επαγγελματία, την σύγχρονη καταναλώτρια και να έχει την ικανότητα να ελκύει νέους καταναλωτές.Πολλές φορές δεν είναι απαραίτητη ακόμη και η αλλαγή των επίπλων.
Οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν, η ανταγωνιστικότητα αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, οπότε η ανανέωση του σαλονιού σας δεν θα πρέπει να γίνει μόνο σε περίπτωση που "πάλιωσαν τα έπιπλα" αλλά να γίνεται μία διαρκής προσπάθεια να ενημερώνεστε για τις αλλαγές στον τομέα της κομμωτικής και να προσαρμόζεστε σε αυτές.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)