Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Η δύναμη του διαδικτύου και πώς να το αξιοποιήσετε!





Εδώ και λίγο καιρό, συμβαίνουν 2 "ιντερνετικά" φαινόμενα στο Ελληνικό διαδίκτυο. Το πρώτο είναι ο Χάρρυ Κλυνν! Αγαπημένος όλων μας πιστεύω, εδώ και δεκαετίες μας κάνει να γελάμε αλλά και να προβληματιζόμαστε. Αφού τα κανάλια τον έχουν ψιλοξεχάσει, στράφηκε στο διαδίκτυο με facebook (https://www.facebook.com/harry.klynn) και blog (http://harryklynn.blogspot.com). Στο προσωπικό του προφίλ στο facebook έχει πάνω από 110.000 εγγεγραμμένα μέλη (και ακόμη 26.000 στο twitter) και κάθε μέρα αναρτά πολύ εύστοχα σχόλια για την κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας. Επειδή ως γνωστό είναι αθυρόστομος, κάθε τόσο οι αρμόδιοι του facebook τον "βάζουν τιμωρία" στερώντας του τη δυνατότητα ανάρτησης. Αλλά η δημοφιλία του είναι ήδη αξεπέραστη και μεγαλώνει διαρκώς. Στην ουσία είναι σαν να ξαναξεκίνησε την καριέρα του μέσω άμεσης επικοινωνίας με το κοινό του, αλλά με άλλο, σύγχρονο τρόπο.



Το δεύτερο "φαινόμενο" είναι ο Πάνος Καμμένος. Η αναφορά είναι εντελώς άσχετη με πολιτικές πεποιθήσεις, έτσι κι αλλιώς προσωπικά δεν με "ψήνει" κάποιος που ήταν πολλά χρόνια στο προηγούμενο κομματικό σύστημα, ακόμη κι αν ήταν από τα "αντιδραστικά" στοιχεία. Ο Καμμένος έχει φτιάξει μια σελίδα στο facebook (και όχι προσωπικό προφίλ, για να μην κινδυνεύει όπως ο Χάρυ Κλυν με διαγραφή): https://www.facebook.com/AnexartitoiEllines. Η σελίδα έχει 61.000 μέλη και ακόμη 14.000 στο twitter. Το κόμμα του, αν πιστέψουμε τις δημοσκοπήσεις, θα είναι στην επόμενη βουλή με υψηλό ποσοστό για τόσο νέο κόμμα. Ό,τι δεν κατάφερε ο Καρατζαφέρης σε μια δεκαετία, το καταφέρνει ο Καμμένος μέσα σε λίγες εβδομάδες με τη βοήθεια και του διαδικτύου. Το οποίο ο Καρατζαφέρης ποτέ δεν χρησιμοποίησε σωστά. Από τα μέλη της σελίδας του Καμμένου στο διαδίκτυο προέκυψε το όνομα του κόμματός του, όπως επίσης και ο εκπρόσωπος τύπου. Και επειδή είναι ξύπνιος και αντιλαμβάνεται ότι σε λίγο θα τον "κόψει" η τηλεόραση, κάνει πολύ συχνές εκκλήσεις στα μέλη της σελίδας του να ενημερώσουν και τον κόσμο που δεν χρησιμοποιεί το ίντερνετ.

Και οι δύο χρησιμοποιούν, ο καθένας για τους δικούς του σκοπούς, το διαδίκτυο με πολύ έξυπνο τρόπο. Είναι σίγουρο ότι η επόμενη παράσταση που θα παρουσιάσει ο Χάρρυ Κλυνν θα έχει, μετά από καιρό, ένα πολύ πιο νεανικό και φρέσκο κοινό (και αξίζει να έχει), όπως είναι σίγουρο ότι το κόμμα Καμμένου θα οφείλει ένα πολύ μεγάλο μέρος της όποιας εκλογικής επιτυχίας του, στο διαδίκτυο.

Τι σχέση έχουν τώρα όλα αυτά με ένα portal κομμωτικής;

Το διαδίκτυο έχει δύναμη και η δύναμη αυτή μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Έχει τόση δύναμη που όλες οι κυβερνήσεις του κόσμου ενώνονται για να βάλουν όρια στη δύναμή του (συμφωνία ACTA), αλλά μάλλον το ποτάμι δεν θα γυρίσει πίσω.

Είναι τυχαίο το γεγονός ότι 2 από τις μεγαλύτερες σελίδες κομμωτηρίων στο facebook παγκοσμίως, είναι ελληνικά κομμωτήρια που έχουν πάνω 12.000 μέλη, όταν πασίγνωστα κομμωτήρια του εξωτερικού συνήθως δεν έχουν πάνω από 5.000 μέλη; Θα σκεφτεί κανείς, και σωστά, "μα από τα μέλη μιας σελίδας στο facebook κρίνεται ένα κομμωτήριο;" Θα σας απαντούσα "όχι, αλλά κρίνεται κι από αυτό".

Προφανώς τα χιλιάδες μέλη των σελίδων αυτών κάτι καλό βρίσκουν και παραμένουν μέλη. Και σε κάθε περίπτωση είναι ένα πλεονέκτημα για τα ίδια τα κομμωτήρια που έχουν ένα μεγάλο κοινό για να επικοινωνούν τη δουλειά τους, τα νέα τους και τις προσφορές τους. Ποια είναι τα μυστικά για να αποδώσει το διαδίκτυο;
1. να ξεκινήσεις νωρίς
2. να κάνεις καλά αυτό που κάνεις
3. να έχεις τους σωστούς συνεργάτες και να ακούς τις εξειδικευμένες συμβουλές τους

Με απλά λόγια, κάποιος που μπήκε στο facebook το 2010 έχει μεγάλο πλεονέκτημα έναντι κάποιου που μπήκε χθες. Αν ένας κομμωτής δεν έχει το "χέρι", κανένας συνεργάτης δεν θα μπορέσει να τον ανεβάσει γιατί η δουλειά του δεν θα ενθουσιάζει τον κόσμο. Και τέλος, αν ένα κομμωτήριο κάνει εξαιρετική δουλειά, μπορεί να χαθεί εντελώς από κακές συμβουλές ενός συνεργάτη.



του Θωμά Μπιζιούρα (Webmaster)
πηγή: http://www.haircut.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου