Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Pinterest: Μία χρήσιμη εφαρμογή για τα κομμωτήρια

Τα τελευταία χρόνια πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσπαθούν να κάνουν την διαφορά αλλά ένα είναι αυτό που κατάφερε να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα και να δημιουργήσει μια καινούργια τάση η οποία όλο και περισσότερο γίνεται και πιο γνωστή. Το Pinterest είναι ένας χώρος που προσφέρει την δυνατότητα στον χρήστη να κάνει "pin" φωτογραφίες διάφορα πράγματα που τον ενδιαφέρουν ή και να δει αυτές των άλλων. Η πλειοψηφία των χρηστών είναι κυρίως γυναίκες και διαφέρει από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διότι δεν περιλαμβάνει links άρθρων ή ανανεώσεις στο status των χρηστών αλλά μόνο οπτική επαφή μέσω εικόνων. Περιλαμβάνει διάφορες φωτογραφίες που αντιπροσωπεύουν τα ενδιαφέροντα των χρηστών τα οποία μπορεί να είναι από χειροτεχνίες ή στιλ διακόσμησης για κάποιο σπίτι μέχρι ιδέες για πάρτι και συνταγές για μαγειρική. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με ένα κομμωτήριο, αυτό θα το αναλύσουμε παρακάτω.

Λόγω του ότι το Pinterest βασίζεται κατά βάση σε οπτική επαφή είναι μια καλή ευκαιρία για ιδιοκτήτες κομμωτηρίων, spa και χώρων αισθητικής  να σκεφτούν να προωθήσουν τους χώρους τους μέσω της εφαρμογής. Για να μπορέσει να γίνει αυτό σωστά θα πρέπει οι υπεύθυνοι να ξέρουν τι να κάνουν και τι να μην κάνουν για να πετύχουν τον στόχο τους.

Αυτά που πρέπει να κάνουν είναι:

1) Να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό για τον εαυτό τους αν τους αρέσει να ξοδεύουν χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βλέπουν για παράδειγμα συνταγές μαγειρικής, διάσημες τουριστικές περιοχές ακόμα και βιβλία που μπορεί να τους ενδιαφέρουν.

2) Να δημιουργήσουν αυθεντικό online περιεχόμενο (στο site ή στο blog τους) που θα περιλαμβάνει ποιοτικές φωτογραφίες με σκοπό να τις κάνει "pin" στον λογαριασμό του στο Pinterest. Επίσης θα πρέπει να "υπογράψουν" την δουλειά τους δηλαδή μαζί με κάθε φωτογραφία να βάζουν το όνομα της ιστοσελίδας του κομμωτηρίου ή ακόμα και το δικό τους

3) Να χρησιμοποιήσουν το Pinterest για έμπνευση για μαλλιά, νύχια, makeup ακόμα και να παίρνουν φωτογραφίες με σκοπό να τις χρησιμοποιούν για να προτείνουν κάποιο νέο κούρεμα στους πελάτες τους

4) Να αναγνωρίσουν και να ακολουθήσουν άτομα ή επιχειρήσεις του χώρου τους για να μοιραστούν τα ενδιαφέροντα τους καθώς και για να ανταλλάξουν ιδέες μεταξύ τους

5) Να δημιουργήσουν έναν online κατάλογο για τις επιχειρήσεις τους με σκοπό να παρουσιάσουν την δουλειά τους καθώς και να δείξουν στους χρήστες πώς για παράδειγμα γίνεται ένα κούρεμα

6) Να μοιραστούν φωτογραφίες κατά την διάρκεια εργασίας τους ή και άλλες που τους ενέπνευσαν ειδικά από κατηγορίες όπως γάμος, makeup, μαλλιά διάσημων γυναικών-αντρών, μόδα

Αυτά που δεν πρέπει να κάνουν είναι:

1) Να μην ανεβάζουν φωτογραφίες των προϊόντων τους απευθείας από τις ιστοσελίδες των κατασκευαστών. Οι χρήστες του Pinterest πρέπει να μοιράζονται φωτογραφίες που σχετίζονται με την προσωπικότητα και τα συναισθήματα τους.

2) Να μην χρησιμοποιούν το Pinterest σαν ένα forum για δωρεάν διαφήμιση αλλά σαν ένα μέσο έκφρασης των συναισθημάτων και των ενδιαφερόντων τους

3) Να μην θεωρήσουν ότι ο λογαριασμός τους μπορεί να γίνει μέσα σε μια μέρα. Χρειάζονται τουλάχιστον 2-3 μέρες από 10-20 λεπτά την βδομάδα για να καταφέρουν να ενημερώνουν τον λογαριασμό τους και να καταφέρουν τους στόχους τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου