Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Σχέσεις πελατών - κομμωτών

Η εταιρία Pivot Point International από το Illinois, δημοσίευσε πρόσφατα μια μελέτη στην οποία ερωτήθηκαν πάνω από 500 καταναλωτές για να απαντήσουν ποια είναι τα στοιχεία που αναζητούν σε έναν κομμωτή. Η μελέτη βοηθά ακόμη να καθιερωθούν οδοί επικοινωνίας μεταξύ καταναλωτών και κομμωτών.








Οι ιδιοκτήτες κομμωτηρίων πρέπει να δώσουν προσοχή στις ακόλουθες πτυχές των επιχειρήσεών τους, καθώς οι καταναλωτές τις θεωρούν ιδιαίτερα σημαντικές:


  • Καθαριότητα του κομμωτηρίου
  • Ευκολία εύρεσης διαθέσιμου ραντεβού, όταν το χρειάζονται
  • Ο κομμωτής να είναι ακριβής στα ραντεβού του
  • Το κόστος των υπηρεσιών να είναι σύμφωνο με τις προσδοκίες τους
  • Η τοποθεσία του κομμωτηρίου να είναι βολική
  • Οι ώρες λειτουργίας να ταιριάζουν με το δικό τους πρόγραμμα

Εκπαίδευση:

Όταν μαθαίνουν ότι ένας κομμωτής εκπαιδεύεται τακτικά, επηρεάζεται η γνώμη των καταναλωτών. Έχουν μεγαλύτερο σεβασμό για τις προτάσεις styling που τούς κάνει, τον συστήνουν ευκολότερα σε συγγενείς και φίλους, ακούν περισσότερο τις συμβουλές του και ακόμη είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για τις υπηρεσίες ή τις αυξήσεις στις τιμές που ενδέχεται να κάνει ένα κομμωτήριο. Η συνεπής εκπαίδευση ως εκ τούτου, θα βοηθήσει ένα σαλόνι να διατηρήσει και να αποκτήσει πελάτες.

Η σχέση πελάτη - κομμωτή:

Ανάμεσα σε ότι είναι σημαντικό για τους πελάτες σχετικά με έναν κομμωτή, η φιλικότητα, οι τεχνικές του ικανότητες και ο βαθμός επαγγελματισμού είναι τα πιο κρίσιμα. Ακολουθούν: η ειλικρίνεια, το χιούμορ και η γνώση των προϊόντων.

Σε συνομιλίες με τον κομμωτή τους, οι γυναίκες επιλέγουν να συζητήσουν το χτένισμα ή το κούρεμα  που επιθυμούν. Αυτό δείχνει ότι ο σωστός συμβουλευτικός ρόλος ενός κομμωτή είναι απαραίτητος για την οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης με τις πελάτισσες. Οι γυναίκες θέλουν επίσης να συζητήσουν ποια προϊόντα να αγοράσουν, ποιο χρώμα μαλλιών είναι καλύτερο για αυτές, και, φυσικά, τα πρόσφατα gossips των διάσημων και τα τρέχοντα γεγονότα Πάνω απ 'όλα, οι καταναλωτές εκτιμούν τις συστάσεις του κομμωτή τους για τη φροντίδα των μαλλιών: περίπου το 60% λένε ότι πάντα ή σχεδόν πάντα βασίζεται στην εμπειρία του κομμωτή τους. Αυτή η εξάρτηση αυξάνεται δραματικά με τον αριθμό των ετών που ένας πελάτης παραμένει πιστός σε έναν κομμωτή.

Η απλή αναφορά των επιθυμιών παραμένει το πιο συχνό εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ του κομμωτή και του πελάτη, κάτι που συνεπάγεται ότι ο κομμωτής θα πρέπει να έχει αναπτυγμένες επικοινωνιακές ικανότητες. Κάποιες πελάτισσες φέρνουν φωτογραφίες από περιοδικά,  βιβλία ή το διαδίκτυο. Εδώ πάλι, η τεχνολογία παίζει μόνο ένα μικρό ρόλο, καθώς μόνο το 6% δείχνει φωτογραφίες με smartphone, ενώ το 1% δείχνει φωτογραφίες σε iPad ή άλλο tablet.


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου