Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Γιατί να προτιμήσουν το δικό σας κομμωτήριο;

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κάνει τους πελάτες σας να επιλέξουν εσάς απο κάποιο άλλο κομμωτήριο; Τι προσφέρετε;Τι διαφορετικό έχετε απο άλλα κομμωτήρια; 'Η και το αντίστροφο, γιατί δεν έχετε την πελατεία που θα επιθυμούσατε; Τι κάνετε λάθος;

Στην περίπτωση μιας παροχής υπηρεσίας δύο παράμετροι διαμορφώνουν την γνώμη των καταναλωτών.Το περιβάλλον, σε συνδυασμό με το service, που μεγαλώνουν και ενισχύουν την αυταρέσκεια τους, καθώς και η υπηρεσία που λαμβάνουν , σαν αποτέλεσμα της επιθυμίας τους για να αλλάξουν το image τους.
  Εσείς ως επαγγελματίες, θα πρέπει καθημερινά να δουλεύετε σε αυτές τις παραμέτρους, για να δείτε τα ανάλογα θετικά αποτελέσματα διότι έχετε τους πιο "σκληρούς" κριτές.
  Αυτά που χαρακτηρίζουν την θετική η αρνητική γνώμη των καταναλωτών σε επαγγελματικούς χώρους κομμωτηρίων είναι κυρίως:


  • Περιβάλλον και ταυτότητα κομμωτηρίου
  • Φιλική διάθεση και σωστό service
  • Ασφάλεια υπηρεσιών
  • Αντιλαμβανόμενη ποιότητα
  • Εμπιστοσύνη
  • Υγιεινή
  • Μόδα και νέες προτάσεις
  • Καινοτομίες και εργαλεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου