Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Διαχείριση πελατολογίου της επιχείρησης μου

   Διαχείριση πελατολογίου σημαίνει η ανάλυση και προσέγγιση των πελατών μας, με σκοπό την παραμονή των ήδη υπαρχόντων πελατών μας, την αύξηση της επισκεψιμότητας , αλλά και την ανάπτυξη του πελατολογίου μας μέσα από τους ίδιους τους πελάτες μας.

   Διατηρώντας μια επιχείρηση κομμωτηρίου είναι αναγκαία η προσωπογραφία του κάθε πελάτη.Είναι αναγκαία η τμηματοποίηση του πελατολογίου με γεωγραφικά κίνητρα, ηλικιακά, ανάλογα με τα επαγγέλματα, τα χόμπι, τις υπηρεσίες που κάνουν οι πελάτες μας, την ροή της επισκεψιμότητας και άλλες παράμετρους που όταν τις επεξεργαζόμαστε μας δείχνουν σημαντικά πράγματα για το πώς πρέπει να κινηθούμε στον τομέα της ανάπτυξης και των κατάλληλων ενεργειών που θα κάνουμε , αλλά και προς ποια κατεύθυνση.Η τμηματοποίηση βοηθάει στο να έχουμε μία ειδικότερη εικόνα των πελατών σας και στο να βρείτε τρόπους να τους κάνετε να παραμείνουν πιστοί στις υπηρεσίες σας.



    Συγκεκριμένα, μέσω της ηλικιακής τμηματοποίησης, μπορούμε να καταλάβουμε τις ηλικίες του πελατολογίου μας, τα ποσοστά τους, ώστε να καθορίσουμε αφενός το είδος των ενεργειών μας καθώς ποικίλλουν ανάλογα την ηλικία των πελατών μας,  αφετέρου τον τρόπο μελλοντικής μας κίνησης για το είδος , τον τρόπο και την κατεύθυνση εύρεσης νέων πελατών.
    Έτσι όταν η επιχείρηση μας υστερεί σε νεανικό πελατολόγιο, διαμορφώνουμε πρώτα το στυλ του κομμωτηρίου μας προς αυτή την κατεύθυνση και μετά με έξυπνο τρόπο προσελκύουμε τους νέους καταναλωτές στοχεύοντας σωστά ως προς την γλώσσα που θα  απευθυνθούμε , στις ενέργειες και τις υπηρεσίες που θα τους προτείνουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου