Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Επιτυχημένη μεταπώληση προϊόντων από την ομάδα του κομμωτηρίου σας

Έχοντας ως στόχο την τέλεια εξυπηρέτηση εντός του κομμωτηρίου, η αναζήτηση εξειδικευμένων προϊόντα βαφής και περιποίησης μαλλιών είναι απαραίτητη, ειδικά για να πετύχουμε ακριβώς τα χρωματικά αποτελέσματα που θέλουμε και να παρέχουμε στις πελάτισσες μια εμπειρία φροντίδας που θα τις βοηθά να χαλαρώσουν. Εκτός φυσικά από την εύρεση των σωστών προϊόντων, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η μεταπώληση τους. Για τον λόγο αυτό θα αναλύσουμε παρακάτω μερικούς τρόπους για να βοηθήσετε τους εργαζόμενους, σας δίνοντας τους επιπλέον κίνητρα, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και φυσικά την καλύτερη απόδοση του κομμωτηρίου.Υπάρχουν τέσσερις προσεγγίσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δώσετε κίνητρα στην ομάδα σας ώστε να εστιάζει περισσότερο στη μεταπώληση προϊόντων: συζητήστε μαζί τους για τη μεταπώληση, εκπαιδεύστε τους στη μεταπώληση, δώστε τους πρωτοβουλίες και θέστε στόχους.


Συζητήστε για τη Μεταπώληση

Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για να κατανοήσει η ομάδα σας τις επιχειρηματικές σας ανάγκες και τις προσδοκίες σας.

  • Διοργανώστε εβδομαδιαίες ή μηνιαίες συναντήσεις με την ομάδα σας και δώστε έμφαση στις μεταπωλήσεις προϊόντων που έχουν στεφθεί με επιτυχία στο παρελθόν
  • Επιβραβεύστε τα μέλη της ομάδας που πραγματοποίησαν την πιο επιτυχημένη μεταπώληση της εβδομάδας ή του μήνα
  • Παροτρύνετε τα μέλη της ομάδας να μιλούν για τα νέα προϊόντα και τις προσφορές
  • Μην ξεχνάτε να συζητάτε για τα «παλαιότερα» προϊόντα, ώστε να προσελκύετε συνεχώς το ενδιαφέρον της ομάδας και να αντλείτε έμπνευση


Εντοπίστε τα μέλη της ομάδας που ενδιαφέρονται και μπορούν να αναλάβουν την ευθύνη της μεταπώλησης προϊόντων, ώστε η ομάδα να επικεντρωθεί στο συγκεκριμένο θέμα σε οργανωσιακή βάση.
 
Υπάρχουν δύο επιλογές για τη σύσταση ομάδας μεταπώλησης:
  • Ένας ειδικός για κάθε σειρά προϊόντων
  • Ένας ειδικός για το τμήμα OTC (εξυπηρέτηση πελατών)

Δίνοντας πρωτοβουλίες στην ομάδα σας, εκφράζετε την εμπιστοσύνη και την ευγνωμοσύνη σας για τη δράση της! Προσφέροντας επιπλέον αρμοδιότητες στους υπαλλήλους που έχουν μεγάλες δυνατότητες, τους κρατάτε στο κομμωτήριό σας.


Εκπαίδευση στη μεταπώληση

Για την πειστική πώληση προϊόντων, πιθανόν να χρειάζεται τακτική εκπαίδευση πάνω στα προϊόντα ώστε η ομάδα σας να ενημερώνεται και να επικεντρώνεται σε νέες πληροφορίες.
  • Προγραμματίστε τακτικές εκπαιδεύσεις, ώστε να ανανεώνετε τις γνώσεις και την ευαισθητοποίηση της ομάδας σχετικά με τα προϊόντα
  • Προγραμματίστε εισαγωγική εκπαίδευση για κάθε νέο υπάλληλο, την οποία θα παρέχει ο ειδικός OTC
  • Συζητήστε για τα προϊόντα σε κάθε ομαδική συνάντηση
  • Καθημερινή εκπαίδευση μέσω ενεργών διαβουλεύσεων

Παροχή πρωτοβουλιών

Η παρακίνηση της ομάδας σας μπορεί να μοιάζει με καθημερινό αγώνα, ωστόσο υπάρχουν πολλές μέθοδοι για να ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας, όπως για παράδειγμα:

Α. Δώστε νέες πρωτοβουλίες
  • Κάθε μέρα
  • Κάθε εβδομάδα
  • Κάθε μήνα

B. Παρακινήστε και ξαφνιάστε την ομάδα σας
  • Παραχωρήστε ποσοστά επί των πωλήσεων
  • Μοιραστείτε την επιτυχία του κομμωτηρίου με την ομάδα

Θέστε στόχους

Οι στόχοι δίνουν στην ομάδα σαφή κατεύθυνση και κίνητρο, με σκοπό την επιτυχία.
  • Μην ξεχνάτε ότι οι στόχοι δίνουν κατεύθυνση στην ομάδα
  • Οι στόχοι πρέπει να είναι ρεαλιστικοί/επιτεύξιμοι ώστε να μην αποθαρρύνετε την ομάδα
  • Πρέπει να ορίζετε προθεσμίες για την επίτευξη των στόχων
  • Πρέπει να πιστεύετε στον εαυτό σας, στις ικανότητές σας, στην ομάδα σας
  • Να είστε αποφασιστικοί και να προσπαθείτε πάντοτε να ξεπερνάτε τα εμπόδια και να συνεχίζετε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου