Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Πώς θα έχει το κομμωτήριο σας περισσότερες επισκέψεις


Παρέχοντας ποιοτική εξυπηρέτηση κάθε φορά και με μοναδικές προσφορές μπορείτε να έχετε πιστούς πελάτες .
Το να έχετε μόνιμους και ικανοποιημένους πελάτες στο κομμωτήριο, είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που παίζουν ρόλο, στην καλή του λειτουργία και στα οικονομικά του.


Πως μπορεί να επιτευχθεί όμως αυτό;
Εύκολα ,πρώτα όμως ας μην ξεχνάμε έναν βασικό κανόνα. Δεν είναι δυνατόν σε ένα κομμωτήριο όλοι οι πελάτες να γίνουν μόνιμοι (όχι δεν φταίτε εσείς). Πολλοί είναι οι λόγοι που παίζουν ρόλο, όπως η τοποθεσία σας ,το ωράριο κ.α. Πάραυτα, το να καταφέρετε να έχετε μόνιμους πελάτες έστω και τους μισούς από το πελατολόγιο σας , είναι πολύ σημαντικό και θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στην ίδια την επιχείρηση και την φήμη της .
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μπορέσετε να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας , έτσι ώστε να αυξήσετε την πιθανότητα να ξαναέρθουν στο κομμωτήριο σας.
Σίγουρα ο καλύτερος τρόπος, είναι να έχετε ικανοποιημένους πελάτες από το αποτέλεσμα της δουλειά σας, ξεκινώντας με το να παρέχετε ποιότητα στις υπηρεσία σας και καλά εκπαιδευμένο προσωπικό.
Επίσης καλό θα ήταν, το να προσφέρετε ειδικές προσφορές στους ήδη υπάρχον πελάτες σας (έκπτωση , δωράκια ,κ.α.) ή ακόμα και δωροεπιταγές έτσι ώστε να προσελκύσετε καινούργιους πελάτες στο κομμωτήριο σας .


Με λίγα λόγια :
  • Πάντα στο τέλος ενός ραντεβού να ρωτάτε τον πελάτη σας αν έμεινε ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα .
  • Να δείχνετε πραγματικό ενδιαφέρον στον πελάτη σας με το να θυμάστε να ρωτάτε πράγματα για αυτόν την οικογένεια του ή την δουλειά του . *(μπορείτε να το καταφέρετε πολύ εύκολα με την εφαρμογή μας Manage Salon, για προβολή πατήστε εδώ)
  • Να κρατάτε ενήμερους τους πελάτες σας για ενέργειες που ίσως οργανώνετε ή ακόμα και για τις πρόσφορες σας είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με φυλλάδια .

Και μην ξεχνάμε πόσο σημαντική είναι η σχέση που έχετε με τον πελάτη σας και το πόσο άνετα πρέπει νιώθει στο κομμωτήριο σας ,βοηθήστε αυτήν την σχέση με το να προσπαθείτε να έχετε καλή επικοινωνία μαζί του.


του Γρηγορίου Τάσου
*η παρένθεση αποτελεί δική μας προσθήκη στο άρθρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου