Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Τιμές κομμωτηρίου σε περίοδο κρίσης

  Αναμφισβήτητα, η κρίση έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις με αποτέλεσμα τα κομμωτήρια να έχουν χάσει σημαντικό μέρος από το πελατολόγιο τους.Οι καταναλωτές έχουν παύσει να πηγαίνουν τόσο συχνά στο κομμωτήριο και αυτό κάνει τους επιχειρηματίες να ψάχνουν οικονομικές πολιτικές.

  Πολλές επιχειρήσεις σε περίοδο κρίσης έχουν κατεβάσει τις τιμές τους, άλλες έχουν εφαρμόσει μεγάλες εκπτώσεις και άλλες απλά δεν έχουν δράσει.
 Δεν είναι παραγωγικό το να μην αντιδράσεις όπως επίσης και το υπερβολικό κατέβασμα των τιμών.Εδώ είναι που χρειάζεται η χρυσή τομή.

  Αρχικά, για να κάνουμε εκπτώσεις πρέπει να είμαστε σε θέση να μετρήσουμε την έκπτωση που κάνουμε κοστολογικά , δηλαδή  σε σχέση με τις τιμές που έχουμε, τα έσοδα και τα έξοδα μας , αλλά και ποιού μεγέθους πρέπει να είναι.



 Δεύτερον ο τρόπος που θα κάνουμε τις προσφορές αυτές. Να μη δείχνουμε στους πελάτες πανικό και ότι η επιχείρηση μας δεν πάει καλά, αλλά να είναι με τέτοιο τρόπο προσφερόμενη, σαν να ανήκει σε μια συνεχή προσπάθεια νέων προτάσεων και νέων ιδεών στο κομμωτήριο μας.
  Τρίτον πρέπει αυτή η έκπτωση να επιστρέφει κερδοφορία στην επιχείρηση μας, όχι απαραίτητα απο άποψη χρημάτων,αλλά σε βελτίωση περισσότερων επισκέψεων, αλλά και άνοιγμα πιθανώς του πελατολογίου μας.
  Τέταρτον μπορεί να δημιουργήσουμε νέες υπηρεσίες και προτάσεις στο κομμωτήριο μας πιο ελκυστικές οικονομικά στους καταναλωτές.
  Τέλος, όλα έχουν να κάνουν και με το είδος της επιχείρησης κομμωτηρίου που έχουμε και άλλες παραμέτρους που πρέπει να λάβουμε υπόψη, όπως το πού είναι το κομμωτήριο, ποια είναι η φήμη του, την σχέση μας με τους πελάτες και άλλα πολλά.
  Σίγουρα το να μην δράσετε δεν θα επωφελήσει την επιχείρηση σας.Γι' αυτό λοιπόν με την κατάλληλη ενημέρωση και το σωστό πλάνο κάντε την επιχείρηση σας δυνατή και ανεξάρτητη απο την κρίση.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου