Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Ο ρόλος του Marketing στο κομμωτήριο μου

  Ως επαγγελματίες κομμωτές οι περισσότεροι προσπαθούν να είναι οι καλύτεροι.Προσέχουν οι υπηρεσίες τους να είναι άριστες και δίνουν ιδιαίτερη βάση στο να προσφέρουν στον πελάτη το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.Αναρωτηθήκατε ποτέ εάν αυτό είναι αρκετό έτσι ώστε να αυξήσετε το πελατολόγιο σας; Η απάντηση είναι όχι.Είναι βασικό να οι υπηρεσίες σας να είναι αντάξιες των προσδοκιών των πελατών σας αλλά δεν αρκεί.Αυτό που ίσως πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε και έχει να κάνει με το μάρκετινγκ υπηρεσιών είναι " πώς να γίνεις ο καλύτερος και ο πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ".


  Ένα απλό παράδειγμα,εάν σας ρωτήσουν ποιά μπύρα σας αρέσει και ποιά μπύρα σας έρχεται πρώτη στο μυαλό,το πιο πιθανό είναι να δώσετε δύο διαφορετικές απαντήσεις.Βέβαια στην ερώτηση ποια μπύρα σας έρχεται πρώτη στο μυαλό μπορεί να μη είναι στην προτίμηση σας, αλλά είναι στην προτίμηση των περισσοτέρων και είναι η πιο κερδοφόρα επιχείρηση . Σίγουρα δεν έγινε κερδοφόρα για την καλή της μόνο ποιότητα, γιατί υπάρχουν και καλύτερες, αλλά εξαιτίας του μάρκετινγκ.
  Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν βγάζει τα περισσότερα χρήματα ο καλύτερος, αλλά αυτός που έχει καταφέρει να μπει και να καθιερωθεί στο μυαλό του καταναλωτή.Για να δείτε την επιχείρηση σας να ανθίζει δεν αρκεί μόνο να είστε καλός στη δουλειά σας.Το marketing είναι το όπλο που θα σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε σε μικρό χρονικό διάστημα και να κρατήσει την επιχείρηση σας επιτυχημένη για αρκετό καιρό.
  Οι καταναλωτές κυνηγούν πάντα το διαφορετικό και αυτό είναι το ζητούμενο που πρέπει να δώσει στους καταναλωτές μια επιχείρηση κομμωτηρίου.Είναι μια μάχη που θα πρέπει να δώσει κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει τα επόμενα χρόνια σε αυτό το δύσκολο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
  Σκεφτείτε λοιπόν καλά πως μπορείτε να διαφοροποιηθείτε και να καθιερωθείτε στο μυαλό των καταναλωτών σαν πρώτοι σε κάτι που θα παρέχετε και μη ακολουθείτε την οδό της μείωσης των τιμών, γιατί και αυτό κάποτε θα φύγει σαν μόδα από την αγορά και μαζί με αυτό θα έχουν φύγει και πολλοί που το υιοθέτησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου