Πέμπτη 14 Μαΐου 2015
Δευτέρα 11 Μαΐου 2015
Παραγωγική ομάδα στο κομμωτήριο σας
Οι εργαζόμενοι είναι βασικός παράγοντας της επιχείρησης και παίζουν καθοριστικό ρόλο για την εικόνα και την πορεία του κομμωτηρίου σας.
Ειδικά σε αυτή τη περίοδο κρίσης πρέπει η απόδοση τους να είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον τρόπο πληρωμής τους, γιατί μπορεί να βάλουν σε κίνδυνο την επιχείρηση με αποτέλεσμα να μην είναι βιώσιμη και κερδοφόρα.
Οι επιχειρηματίες επιλέγουν να δουλέψουν το κομμωτήριο τους είτε μόνοι τους είτε με τη βοήθεια του προσωπικού. Η πρώτη επιλογή είναι αρκετά δύσκολη διότι η επιχείρηση στηρίζεται σε ένα άτομο. Από την άλλη, η δεύτερη επιλογή χρειάζεται γνώση και σωστή διαχείριση προσωπικού.
Γενικά οι εργαζόμενοι έχουν την τάση, όταν δεν έχουν ένα ισχυρό ηγέτη να παρεκκλίνουν , να μη αποδίδουν και πολλές φορές να δημιουργούν προβλήματα μεταξύ τους με αντίκτυπο στους πελάτες.
Μια ομάδα με κοινούς στόχους και εκπαιδευμένη είναι η χρυσή συνταγή για μια παραγωγική ομάδα κομμωτηρίου.
Στη διοίκηση, πρέπει να αφήσετε έξω τα προσωπικά σας και κυρίως τις απότομες αντιδράσεις των συναισθημάτων σας, ο οποίος είναι ένας σοβαρός λόγος αποτυχίας στην επικοινωνία σας με το προσωπικό.
Οι υπάλληλοι σας πρέπει να εμπνέονται από εσάς , να σας πιστεύουν και αυτό δεν αγοράζεται, αλλά κερδίζεται μέσα από την επικοινωνία και τον διάλογο.
Όταν το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο τότε ο ρόλος των στόχων και των κινήτρων έχει απόδοση.Διαφορετικά οι στόχοι δεν αποδίδουν.
Η εκπαίδευση των εργαζομένων σας είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αμεληθεί και πρέπει να γίνει απο την αρχή, έτσι ώστε να εξασφαλίσετε ένα ειρηνικό και υγιές περιβάλλον.
Ειδικά σε αυτή τη περίοδο κρίσης πρέπει η απόδοση τους να είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον τρόπο πληρωμής τους, γιατί μπορεί να βάλουν σε κίνδυνο την επιχείρηση με αποτέλεσμα να μην είναι βιώσιμη και κερδοφόρα.
Οι επιχειρηματίες επιλέγουν να δουλέψουν το κομμωτήριο τους είτε μόνοι τους είτε με τη βοήθεια του προσωπικού. Η πρώτη επιλογή είναι αρκετά δύσκολη διότι η επιχείρηση στηρίζεται σε ένα άτομο. Από την άλλη, η δεύτερη επιλογή χρειάζεται γνώση και σωστή διαχείριση προσωπικού.
Γενικά οι εργαζόμενοι έχουν την τάση, όταν δεν έχουν ένα ισχυρό ηγέτη να παρεκκλίνουν , να μη αποδίδουν και πολλές φορές να δημιουργούν προβλήματα μεταξύ τους με αντίκτυπο στους πελάτες.
Μια ομάδα με κοινούς στόχους και εκπαιδευμένη είναι η χρυσή συνταγή για μια παραγωγική ομάδα κομμωτηρίου.
Στη διοίκηση, πρέπει να αφήσετε έξω τα προσωπικά σας και κυρίως τις απότομες αντιδράσεις των συναισθημάτων σας, ο οποίος είναι ένας σοβαρός λόγος αποτυχίας στην επικοινωνία σας με το προσωπικό.
Οι υπάλληλοι σας πρέπει να εμπνέονται από εσάς , να σας πιστεύουν και αυτό δεν αγοράζεται, αλλά κερδίζεται μέσα από την επικοινωνία και τον διάλογο.
Όταν το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο τότε ο ρόλος των στόχων και των κινήτρων έχει απόδοση.Διαφορετικά οι στόχοι δεν αποδίδουν.
Η εκπαίδευση των εργαζομένων σας είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αμεληθεί και πρέπει να γίνει απο την αρχή, έτσι ώστε να εξασφαλίσετε ένα ειρηνικό και υγιές περιβάλλον.
Πέμπτη 7 Μαΐου 2015
Αξιοποιήστε την απόδειξη λιανικής του κομμωτηρίου σας
Απόδειξη λιανικής: εργαλείο marketing
Είναι ευρέως γνωστό ότι οι πελάτες πλέον κρατούν τις αποδείξεις με σκοπό την χαμηλότερη φορολογία.Στα κομμωτήρια οι έλεγχοι είναι τακτικοί,αυτό συνεπάγεται μεγάλος αριθμός αποδείξεων προς αποφυγήν προστίμου.
Μπορούν οι αποδείξεις να φανούν κερδοφόρες για το κομμωτηριό σας; Η απάντηση είναι θετική.Πιο συγκεκριμένα,μπορείτε να τις αξιοποιήσετε με έναν πολύ απλό τρόπο.Για παράδειγμα,σε πελάτες που έχουν αποδείξεις του κομμωτηρίου σας, απο μία αξία και άνω,μπορείτε να τους κάνετε προσφορές.Έτσι θα τους δώσετε κίνητρο να αυξήσουν τη συχνότητα επισκέψεών τους.
Το μόνο που έχετε να προσέξετε είναι να μαρκάρετε τις αποδείξεις πριν τις επιστρέψετε ετσι ώστε να μην ξαναχρησιμοποιηθούν.
Δείτε τα κέρδη του κομμωτηρίου σας να αυξάνονται με αυτή την απλή ευρηματική κίνηση και κάντε τους πελάτες σας να αισθανθούν μοναδικοί επιβραβεύοντάς τους για την προτίμηση τους προς τις υπηρεσίες σας.
Πέμπτη 30 Απριλίου 2015
Προιόντα προς πώληση στο κομμωτήριο
Η πώληση προιόντων στο κομμωτήριο επιφέρει ένα μεγάλο ποσοστό κέρδους.Σύμφωνα με μελέτες, πελάτες οι οποίοι αγοράζουν προιόντα απ'την επιχείρησή σας,εκτός απ'τις υπηρεσίες σας,δύσκολα θα σταματήσουν να σας επισκέπτονται και θα διαγραφούν απ'το πελατολόγιό σας.
Οι περισσότεροι κομμωτές δεν γνωρίζουν πως να διαφημίσουν σωστά τα προιόντα τους με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν στην πώληση τους.
Αυτό που έχετε να κάνετε,είναι να τους ενημερώσετε πως το αποτέλεσμα που πετύχατε στα μαλλιά τους,είναι εύκολο να το έχουν και στο σπίτι με τα ανάλογα προιόντα.Καθώς περιποιείστε τον πελάτη σας κάντε μία επίδειξη για την εφαρμογή του προιόντος.
Σε περίπτωση που σας το ζητήσει ο πελάτης,πρέπει να το πακετάρετε και να του το δώσετε εκείνη τη στιγμή.ΠΡΟΣΟΧΗ,μην περιμένετε την ώρα του ταμείου.
Τέλος,το προσωπικό σας πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένο σχετικά με τα προιόντα σας(ιδιότητες,χρήση) και κυρίως για τον τρόπο πωλήσεως.
Κάντε την επιχείρηση σας κερδοφόρα,δείτε το πελατολόγιο σας και το εισόδημα σας να μεγαλώνει
εφαρμόζωντας τα παραπάνω εύκολα tips.
Τρίτη 28 Απριλίου 2015
Ανακαλύψτε το χρώμα μαλλιών που σας αναδεικνύει
Κάντε ανάλυση χρώματος της πελάτισσάς σας και προτείνετέ της το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Αρχικά ένας εμπειρικός κανόνας είναι η πρώτη εντύπωση που θα σου δώσει η πελάτισσα.Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσεις πάνω της;Αν το πρώτο πράγμα που προσέχετε σ΄ ένα άτομο είναι το χρώμα των ρούχων ή των μαλλιών του, τότε μάλλον πρόκειται για λάθος χρώμα.Ας το αναλύσουμε λίγο περισσότερο.
Οι αποχρώσεις (ρεφλέ) διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες:
Ζεστές, Ουδέτερες, Ψυχρές
Το ύψος τόνου διακρίνεται επίσης σε τρία επίπεδα:
Ανοιχτό, Μεσαίο, Σκούρο
Τα 3 απλά βήματα συμβουλευτικής χρώματος
Βήμα 1: Ανάλυση Χρώματος
Ετικέτες
ανάλυση,
βαμμένα μαλλιά,
επιδερμίδα,
μαλλιά,
μάτια,
ρεφλέ,
Χρώματα μαλλιών,
hair,
haircolour
Δευτέρα 20 Απριλίου 2015
5 τρόποι για να προσελκύσετε καινούργιους πελάτες στο κομμωτήριο σας.
Το βασικό συστατικό για την ανάπτυξη του κομμωτηρίου σας είναι να αποκτήσετε σταθερή ροή νέων πελατών.
Πρωταρχικό ρόλο έχει το ήδη υπάρχον πελατολόγιο σας.Δηλαδή,εάν οι τωρινοί σας πελάτες είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες σας να'στε σίγουροι πως θα διαφημίσουν την δουλεία σας στο περιβάλλον τους.Απο'κει και πέρα πρέπει να δώσετε και σεις μια ώθηση στο κομμωτήριο σας με τους παρακάτω τρόπους:
Διαφήμιση:Σαφώς αναπόσπαστο κομμάτι της επεκτατικής στρατηγικής σας.Βρείτε εύκολους τρόπους και οικονομικούς για να διαφημιστείτε.
Edditorial:Κομμώσεις σε περιοδικά.Πρόκειται για έναν οικονομικό τρόπο για να σας γνωρίσει ο κόσμος.Στην ουσία έχετε κάποιο τρίτο πρόσωπο να εγγυάται για την δουλειά σας κάνοντας σας με αυτο τον τρόπο έμπιστο.
Ετικέτες
κερδοφόρα επιχείρηση,
κομμωτήριο,
πελάτες,
πελατολόγιο,
business,
hair,
marketing
Τετάρτη 15 Απριλίου 2015
Δυσαρεστημένοι πελάτες.Πως τους αντιμετωπίζουμε;
Στο καθημερινό μας επαγγελματικό περιβάλλον όλοι έχουμε συναντήσει δύστροπους πελάτες.Οι γυναίκες πελάτισσες κομμωτηρίων είναι συνήθως οι πιο απαιτητικές και σε πολλές περιπτώσεις οι πιο νευρικές.Δεν τις κατηγορώ,αφού αναζητούν το πιο απλό..ένα όμορφο αποτέλεσμα στα μαλλιά τους.Τυγχάνει όμως σε μερικές περιπτώσεις τα αποτελέσματα να μην ήταν τα επιθυμητά,είτε απο δικό μας λάθος είτε λόγω κακής περιγραφής του τί αποζητούσαν. Και σε αυτό το σημείο έρχεται η δυσαρέσκεια,η γκρίνια και ίσως ο θυμός.Επειδή λοιπόν θέλουμε όμορφο υπόλοιπο της μέρας μας αλλα και να πραμείνουν στο πελατολόγιο μας το πρώτο πράγμα που έχουμε να κάνουμε είναι να διατηρήσουμε τη ψυχραιμία μας.
Δεύτερον είναι να ακούσουμε το πρόβλημα του χωρίς να τον διακόψουμε και να προσπαθήσουμε να το κατανοήσουμε.
Αφού έχει διατυπώσει το πρόβλημα του προσπαθούμε να βρούμε λύση επιλέγοντας σωστές εκφράσεις που δεν θα οξύνουν την παρούσα κατάσταση.Δεν του μιλάμε ΠΟΤΕ απρόσωπα.Πάντα χρησιμοποιούμε το όνομα ή το επίθετο του αναλόγως την υπάρχουσα οικειότητα.
Βέβαια ο κάθε πελάτης πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του γι'αυτό πρέπει να γνωρίζουμε τα "κουμπιά" του για να τον ηρεμήσουμε.Μη διστάσετε να ζητήσετε συγγνώμη.Η ειλικρινής παραδοχή του λάθους σας θα αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)