Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Πόσο σημαντική είναι η μηχανογράφηση κομμωτηρίου;

 
Η μηχανογράφηση ενός κομμωτηρίου είναι ζωτικής σημασίας.Για μια υγιή επιχείρηση η διαχείριση είναι το παν.

 Τι μας προσφέρει η μηχανογράφηση; Mέσα από την λεπτομερειακή παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών, δίνει ένα μεγάλο όγκο από πολύτιμες πληροφορίες που θα βοηθήσουν την επιχείρηση:

 - να παρέχει ποιοτικές και προσωποποιημένες υπηρεσίες προς τους πελάτες.

 - να κατανοήσει τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση.

 - να αναπτύξει περαιτέρω τα δυνατά της σημεία.

Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Καλοκαίρι..εχθρός ή φίλος των μαλλιών μας;Συμβουλευτείτε τους ειδικούς


  Τα πρώτα μπάνια έχουν κάνει την εμφάνιση τους,οι παραλίες αρχίζουν να γεμίζουν..ηρεμία και χαλάρωση τα κύρια συστατικά του καλοκαιριού.Τι πρέπει να προσέξετε για να διασφαλίσετε την υγεία των μαλλιών; 

 Ως κομμωτές πρέπει να ενημερώσετε τους πελάτες σας για τους κινδύνους που κρύβουν οι καλοκαιρινοί μήνες.Αυτό θα τους κάνει να σας εμπιστευτούν και θα είστε οι πρώτοι που θα επισκεπτούν μετά το πέρας των διακοπών τους.Επίσης θα διευκολύνει την υπηρεσία σας εφόσον θα έχετε να αντιμετωπίσετε υγιές μαλλί και όχι κατεστραμμένο από τους εχθρούς που επιφυλάσσει το καλοκαίρι.

Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Η υπηρεσία του ανδρικού κουρέματος

Οι άνδρες δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο κούρεμα τους, καθώς είναι κάτι που τους χαρίζει αυτοπεποίθηση και αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους.


  Είναι γνωστό πως το ανδρικό κούρεμα είναι σε γενικές γραμμές οικονομικό(ειδικά σε σχέση με το γυναικείο).Όμως ένα φθηνό κούρεμα αλλά όχι ανάλογο των προσδοκιών του πελάτη θα τον αποτρέψει να έρθει πάλι στο κομμωτήριο σας.Γενικά οι άνδρες δεν "τσιγκουνεύονται" αν είναι να έχουν το αποτέλεσμα που επιθυμούν.
  Το παν για ένα υπέροχο ανδρικό κούρεμα είναι η επαγγελματική κατάρτιση.Βέβαια είναι αναγκαία και τα κατάλληλα εργαλεία αλλά πάντα στα σωστά χέρια.Πλέον τα ανδρικά κουρέματα απαιτούν τεχνικές που δεν μπορεί να τις πετύχει ο οποιοσδήποτε,και ας μη ξεχνάμε και τον παράγοντα χρόνο..Χρειάζεται να αφιερώσετε χρόνο στον πελάτη σας.Να καταλάβει πως δίνετε ιδιαίτερη σημασία για να καταφέρετε το προσδοκώμενο.
  Το κούρεμα είναι ένας τρόπος να αναδείξετε την δουλειά σας και να κάνετε διαφήμιση αυτής.Πιστέψτε με, ένα όμορφο αποτέλεσμα όχι μόνο θα κρατήσει σταθερό το πελατολόγιο σας αλλά θα το αυξήσει σημαντικά.
  Γι αυτό λοιπόν είναι απαραίτητο να ενημερώνεστε για τις καινούργιες τάσεις ανδρικού κουρέματος καθώς και για τις νέες τεχνικές (σβήσιμο, διπλοσβήσιμο με μηχανή, χτένα, ψαλίδι κ.τ.λ.) μέσω σεμιναρίων ή ακόμη και μέσω πειραματισμών. Ένα όμορφο κομμωτήριο, υγιές περιβάλλον, χαμηλές τιμές δεν αρκούν για την διατήρηση της επιχείρησής σας.
  Είναι επιτακτικής σημασίας η δια βίου μάθηση εφόσον θέλετε να έχετε ευχαριστημένους πελάτες και μία επιτυχημένη επιχείρηση.



  

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Χρειάζεται το κομμωτήριο μου ανανέωση;

Συχνά οι επαγγελματίες αναρωτιούνται πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να ανανεώσουν το κομμωτήριο τους.Η αλλαγή προφίλ πρέπει να γίνεται συνειδητοποιημένα και να είναι άκρως οργανωμένη για να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αρχικά οι ιδιοκτήτες κομμωτηρίων θα πρέπει να κατανοήσουν ότι αναφερόμενοι σε μία αλλαγή  προφίλ της επιχείρησης υπάρχουν δύο πλευρές, ανανέωση στο στυλ του μαγαζιού και ανανέωση ως προς την φιλοσοφία των παρεχόμενων υπηρεσιών και την αξία της επιχείρησης.
  Εώς ένα σημείο η εμφάνιση είναι ιδιαίτερα σημαντική για να επιλέξει ο πελάτης τις υπηρεσίες σας.Αλλά ένα όμορφο κομμωτήριο δεν αρκεί για να έχετε τα έσοδα που επιθυμείτε. Η ανανέωση πρέπει να στηρίζεται σε φιλοσοφία μιας ανανέωσης του χώρου, σαν προστιθέμενη αξία στις προσφερόμενες υπηρεσίες  και να ταυτίζεται με μια κουλτούρα που να αντιπροσωπεύει τον ίδιο τον επαγγελματία, την σύγχρονη καταναλώτρια και να έχει την ικανότητα να ελκύει νέους καταναλωτές.Πολλές φορές δεν είναι απαραίτητη ακόμη και η αλλαγή των επίπλων.
  Οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν, η ανταγωνιστικότητα αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, οπότε η ανανέωση του σαλονιού σας δεν θα πρέπει να γίνει μόνο σε περίπτωση που "πάλιωσαν τα έπιπλα" αλλά να γίνεται μία διαρκής προσπάθεια να ενημερώνεστε για τις αλλαγές στον τομέα της κομμωτικής και να προσαρμόζεστε σε αυτές. 

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Φαντασία στο κούρεμα...Κάντε τους πελάτες σας να τολμήσουν!

Το κομμωτήριο για τις περισσότερες γυναίκες είναι μία απόλαυση, ειδικά για αυτές που τολμούν τις αλλαγές,και αυτό γιατί κάθε φορά που μπαίνουν στο κομμωτήριο είναι μία πρόκληση.Τι γίνεται όμως με αυτές που φοβούνται τη παραμικρή αλλαγή στα μαλλιά τους;

  Η πρώτη ερώτηση που γίνεται από τον κομμωτή είναι "Πώς θα τα κάνουμε;" .
   Εκείνη τη στιγμή περνάνε χιλιάδες ιδέες απ' το μυαλό τους και όμως η απάντηση είναι " Καθάρισε μόνο τις άκρες". Και αυτό γιατί δεν είναι σίγουρες εάν θα της πηγαίνει το κάτι διαφορετικό.Σε αυτό το σημείο επεμβαίνει ο κομμωτής ο οποίος πρέπει να είναι σύμβουλος, να εμπνέει εμπιστοσύνη έτσι ώστε να τολμήσουν την αλλαγή.

  Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουν οι κομμωτές για να καταπολεμήσουν την άρνηση και την επιφυλακτικότητα;

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Καλοκαιρινά χτενίσματα 2015

 Ήρθε καλοκαιράκι και όπως κάθε χρόνο πρέπει να ενημερωθούμε για τις νέες τάσεις καλοκαιρινών χτενισμάτων.Και αναφέρομαι ειδικά σε εσάς κυρίες μου που έχετε κομμωτήριο.

 Τα χαλαρά χτενίσματα κυριαρχούν, γι’ αυτό ξεχάστε τα δύσκολα και παράξενα χτενίσματα και υιοθετήστε τις πλεξούδες παντός είδους, τους κότσους, τις χαλαρές μπούκλες σαν να έχετε βγει μόλις από τη θάλασσα, και γενικότερα τα μη στυλιζαρισμένα μαλλιά.
 Οι πελάτισσες σας θα θελήσουν να δοκιμάσουν τα καλοκαιρινά χτενίσματα οπότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να απογειώσετε το look τους και να δώσετε ένταση στην εμφάνιση τους, κάνοντάς τους τα πιο «in» χτενίσματα του καλοκαιριού!

Άλλωστε το στυλ αρχίζει από την κορυφή.


Δείτε τις φωτογραφίες που συλλέξαμε για εσάς

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Γιατί να προτιμήσουν το δικό σας κομμωτήριο;

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κάνει τους πελάτες σας να επιλέξουν εσάς απο κάποιο άλλο κομμωτήριο; Τι προσφέρετε;Τι διαφορετικό έχετε απο άλλα κομμωτήρια; 'Η και το αντίστροφο, γιατί δεν έχετε την πελατεία που θα επιθυμούσατε; Τι κάνετε λάθος;

Στην περίπτωση μιας παροχής υπηρεσίας δύο παράμετροι διαμορφώνουν την γνώμη των καταναλωτών.Το περιβάλλον, σε συνδυασμό με το service, που μεγαλώνουν και ενισχύουν την αυταρέσκεια τους, καθώς και η υπηρεσία που λαμβάνουν , σαν αποτέλεσμα της επιθυμίας τους για να αλλάξουν το image τους.
  Εσείς ως επαγγελματίες, θα πρέπει καθημερινά να δουλεύετε σε αυτές τις παραμέτρους, για να δείτε τα ανάλογα θετικά αποτελέσματα διότι έχετε τους πιο "σκληρούς" κριτές.
  Αυτά που χαρακτηρίζουν την θετική η αρνητική γνώμη των καταναλωτών σε επαγγελματικούς χώρους κομμωτηρίων είναι κυρίως: