Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Διαχείριση πελατολογίου της επιχείρησης μου

   Διαχείριση πελατολογίου σημαίνει η ανάλυση και προσέγγιση των πελατών μας, με σκοπό την παραμονή των ήδη υπαρχόντων πελατών μας, την αύξηση της επισκεψιμότητας , αλλά και την ανάπτυξη του πελατολογίου μας μέσα από τους ίδιους τους πελάτες μας.

   Διατηρώντας μια επιχείρηση κομμωτηρίου είναι αναγκαία η προσωπογραφία του κάθε πελάτη.Είναι αναγκαία η τμηματοποίηση του πελατολογίου με γεωγραφικά κίνητρα, ηλικιακά, ανάλογα με τα επαγγέλματα, τα χόμπι, τις υπηρεσίες που κάνουν οι πελάτες μας, την ροή της επισκεψιμότητας και άλλες παράμετρους που όταν τις επεξεργαζόμαστε μας δείχνουν σημαντικά πράγματα για το πώς πρέπει να κινηθούμε στον τομέα της ανάπτυξης και των κατάλληλων ενεργειών που θα κάνουμε , αλλά και προς ποια κατεύθυνση.Η τμηματοποίηση βοηθάει στο να έχουμε μία ειδικότερη εικόνα των πελατών σας και στο να βρείτε τρόπους να τους κάνετε να παραμείνουν πιστοί στις υπηρεσίες σας.

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Ολλανδικό λουλούδι: ένα χτένισμα που πρέπει να προστεθεί στις υπηρεσίες σας!


  Ένας επαγγελματίας κομμωτής οφείλει να ενημερώνεται σχετικά με την πορεία της μόδας είτε μέσω διάφορων σεμιναρίων είτε αυτοδίδαχτα.

  Νέες αποχρώσεις μαλλιών, τεχνικές κουρέματος, καθώς και ποικίλλα χτενίσματα κάνουν την εμφάνιση τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Οι πελάτισσες ψάχνουν διάφορα χτενίσματα (συνήθως στο διαδίκτυο) και έχουν την απαίτηση ο προσωπικός τους κομμωτής να μπορέσει να τους προσφέρει τα ανάλογα αποτελέσματα.
     Το ολλανδικό λουλούδι είναι ένα χτένισμα που πρέπει να γνωρίζει ο κάθε κομμωτής.Πρόκειται για ένα αρκετά απλό χτένισμα αλλα άκρως εντυπωσιακό.Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο :


Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Μαλλιά υγιή και το καλοκαίρι!

   

Καλοκαίρι..μια εποχή αναζωογόνησης και ξεκούρασης για τους περισσότερους.Δεν ισχύει το ίδιο και για τα μαλλιά μας.Εάν δεν λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία τους, το πιθανότερο είναι να υποστούν καταστροφές.

   Το παν για υγιή μαλλιά το καλοκαίρι είναι η ενυδάτωση.Η περιεκτικότητα των μαλλιών μας σε νερό είναι αυτό που τα κάνει να φαίνονται ελαστικά και ενυδατωμένα. Εάν χάσουν την υγρασία τους και ακόμα περισσότερο αν η υγρασία δεν αναπληρωθεί θα γίνουν αφυδατωμένα και ξηρά.Προτιμήστε τα κατάλληλα προιόντα που θα σας χαρίσουνε την προστασία από τον ήλιο.Έπειτα από κάθε βουτιά στη θάλασσα φροντίστε να ξεπλένετε το θαλασσινό νερό διότι αυτό κάνει την τρίχα να φαίνεται τραχιά και θαμπή.

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Τιμές κομμωτηρίου σε περίοδο κρίσης

  Αναμφισβήτητα, η κρίση έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις με αποτέλεσμα τα κομμωτήρια να έχουν χάσει σημαντικό μέρος από το πελατολόγιο τους.Οι καταναλωτές έχουν παύσει να πηγαίνουν τόσο συχνά στο κομμωτήριο και αυτό κάνει τους επιχειρηματίες να ψάχνουν οικονομικές πολιτικές.

  Πολλές επιχειρήσεις σε περίοδο κρίσης έχουν κατεβάσει τις τιμές τους, άλλες έχουν εφαρμόσει μεγάλες εκπτώσεις και άλλες απλά δεν έχουν δράσει.
 Δεν είναι παραγωγικό το να μην αντιδράσεις όπως επίσης και το υπερβολικό κατέβασμα των τιμών.Εδώ είναι που χρειάζεται η χρυσή τομή.

  Αρχικά, για να κάνουμε εκπτώσεις πρέπει να είμαστε σε θέση να μετρήσουμε την έκπτωση που κάνουμε κοστολογικά , δηλαδή  σε σχέση με τις τιμές που έχουμε, τα έσοδα και τα έξοδα μας , αλλά και ποιού μεγέθους πρέπει να είναι.

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Ο ρόλος του Marketing στο κομμωτήριο μου

  Ως επαγγελματίες κομμωτές οι περισσότεροι προσπαθούν να είναι οι καλύτεροι.Προσέχουν οι υπηρεσίες τους να είναι άριστες και δίνουν ιδιαίτερη βάση στο να προσφέρουν στον πελάτη το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.Αναρωτηθήκατε ποτέ εάν αυτό είναι αρκετό έτσι ώστε να αυξήσετε το πελατολόγιο σας; Η απάντηση είναι όχι.Είναι βασικό να οι υπηρεσίες σας να είναι αντάξιες των προσδοκιών των πελατών σας αλλά δεν αρκεί.Αυτό που ίσως πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε και έχει να κάνει με το μάρκετινγκ υπηρεσιών είναι " πώς να γίνεις ο καλύτερος και ο πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ".

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Θα τολμούσατε κομμωτήριο χωρίς καθρέφτες;

  Κυρίαρχο αντικείμενο ενός χώρου κομμωτηρίου είναι οι καθρέφτες.Για τους πελάτες ο καθρέφτης είναι απ' τα απολαυστικά τους πράγματα καθώς μέσα από αυτόν μπορούν να παρατηρήσουν την σταδιακή μεταμόρφωση τους.
  Κάθεστε; Υπάρχουν κομμωτήρια χωρίς καθρέφτες! Η πρώτη σκέψη σας θα είναι "Μα καλά πώς είναι δυνατόν;" και όμως..
 Bλέποντας τον εαυτό μας καθημερινά στον καθρέφτη δεν παρατηρούμε τις μικρές αλλαγές που γίνονται καθώς συνηθίζουμε την εικόνα μας.
  Έχοντας καθρέφτη μπροστά μας την ώρα που λαμβάνουμε τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου, βλέπουμε ολόκληρη τη διαδικασία "μεταμόρφωσης" οπότε γίνεται πιο ομαλή η μετάβαση απ' το προηγούμενο στύλ στο καινούργιο και το συνηθίζουμε ευκολότερα.
 Από την άλλη, εάν δεν υπάρχει καθρέφτης όταν θα δούμε τον εαυτό μας μετά το κούρεμα, θα δούμε ακριβώς ό,τι θα δουν και οι άνθρωποί μας, όταν μας δουν πρώτη φορά με τα νέα μαλλιά μας.
Το μειονέκτημα βέβαια είναι πως δεν υπάρχουν πισωγυρίσματα. Ίσως βέβαια να είναι και θετικό διότι ο κομμωτής θα αφεθεί ελεύθερος να δημιουργήσει βάζοντας όλη του την φαντασία χωρίς τα σχόλια τύπου " πάρε μόνο τις άκρες.."
 Εμπιστεύεσαι αρκετά τον κομμωτή σου για να αφεθείς καθ' αυτόν τον τρόπο στα χέρια του;

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Συμβουλές για να αποκτήσετε μακριά μαλλιά!

 

Το μάκρος των μαλλιών είναι πολύ σημαντικό για τις περισσότερες γυναίκες.Ένα μεγάλο μέρος γυναικών κάθε φορά που επισκέπτονται το κομμωτήριο τους, κάνουν την ίδια ερώτηση στον κομμωτή τους: "Πως θα μακρύνω τα μαλλιά μου;"

  Η πελάτισσα θέλει συγκεκριμένες οδηγίες και όχι αερολογίες.Παρακάτω έχουμε τις απαντήσεις που πρέπει να δώσετε ως κομμωτές οι οποίες θα βοηθήσουν αισθητά στο μάκρος των μαλλιών.

  • Κούρεμα: Το κούρεμα είναι ο μοναδικός τρόπος να αποφύγουμε τη ψαλίδα.Κάθε 2 μήνες πρέπει να κουρεύουν τα μαλλιά τους έστω και ένα πόντο για να δυναμώνουνε.Σε καμία περίπτωση εφόσον θέλω να μακρύνουν τα μαλλιά μου, δεν επιλέγω να τα κουρέψω φιλαριστά, όταν έχεις φιλαρίσματα οι άκρες σου είναι πιο λεπτές και απειλούνται από τη μηχανική τριβή που κάνει το πιστολάκι καθημερινά και από την πρέσα που τα αφυδατώνει .