Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Μειώστε τα έξοδα του κομμωτηρίου σας εξοικονομώντας νερό

  Τα έξοδα ενός κομμωτηρίου είναι σε αρκετά υψηλά επίπεδα εάν αναλογιστεί κανείς τις απολαβές του προσωπικού, το ρεύμα και το νερό που καταναλώνεται.
  Ένας επιχειρηματίας κομμωτής χρειάζεται να γνωρίζει τα έξοδα του κομμωτηρίου του καθώς και να ψάχνει διαρκώς τρόπους για να τα μειώσει.
  Σήμερα λοιπόν θα αναφερθούμε σε τρόπους εξοικονόμησης νερού το οποίο όχι μόνο θα συμβάλλει στην οικονομική ευφορία του κομμωτηρίου σας, θα θέσει και την επιχείρηση σας φιλική προς το περιβάλλον.


Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Babylights, η νέα τάση για το 2016

  Εδώ και καιρό έχει κάνει την εμφάνιση της η τεχνική babylights.Συγκεκριμένα, στο εξωτερικό, διάσημες κυρίες του Χόλυγουντ την έχουν προτιμήσει ιδιαιτέρως.

   Σε τι αναφερόμαστε όμως λέγοντας babylights; Πρόκειται για μια ιδέα βασιζόμενη στο χρώμα που έχει ένα παιδί μικρής ηλικίας όπου η περίμετρος των μαλλιών του έχει φυσικές πιο ξανοιγμένες ανταύγειες οι οποίες με το κατάλληλο μοίρασμα της τεχνικής μπορούν να αποδώσουν μια φυσικότητα και να δώσουν μια μεγαλύτερη ένταση στα χαρακτηριστικά του προσώπου.Είναι η τέλεια τεχνική για αυτές που αναζητούν ένα φυσικό αποτέλεσμα.


Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Φροντίστε τα μαλλιά σας κατά τη χρήση θερμαινόμενων εργαλείων

Με τον όρο θερμαινόμενα εργαλεία αναφερόμαστε σε πιστολάκι, σίδερο μαλλιών, ή σε οτιδήποτε μπορεί να εφαρμοσθεί στα μαλλιά είτε για να αφαιρέσει την υπερβολική υγρασία, είτε για να βοηθήσει στο φορμάρισμά της, είτε και για τα δύο μαζί. 

   Η θερμοκρασία τέτοιων εργαλείων μπορεί, στην περίπτωσή του σίδερου μπουκλαρίσματος ή ισιώματος, να φτάσει τους 175-200ºC. Όμως, η τρίχα αρχίζει να λιώνει στους 220ºC. Χρειάζεται λοιπόν ιδιαίτερη προσοχή, η θερμοκρασία να μην ξεπερνά τους 180ºC όταν φορμάρονται τα μαλλιά που έχουν τεχνικές εργασίες.

Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Πως θα πετύχετε την τεχνική Styling "Hippi Glam"

   Το Ηippi Glam είναι ένα styling το οποίο έχει καθιερωθεί στις πασαρέλες καθώς όλο και περισσότερες stars το επιλέγουν για τις εμφανίσεις τους.

  Πρόκειται για μία τεχνική styling η οποία δεν πρέπει να απουσιάζει από τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου σας.Ενημερωθείτε παρακάτω για το πώς θα το πετύχετε.


Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Γνωρίζετε τα οικονομικά του κομμωτηρίου σας;

Τα οικονομικά ενός κομμωτηρίου είναι ίσως ένας τομέας όπου πολλοί επιχειρηματίες θα προτιμούσαν να μην ασχοληθούν.Παρόλ' αυτά πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα για μία υγιή επιχείρηση, καθώς παρατηρείται πως  ο κόσμος των οικονομικών είναι το αδύνατο σημείο τους και ο σημαντικότερος λόγος αποτυχίας των επιχειρήσεων.


    Εφόσον είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, η ανάπτυξη οικονομικών συστημάτων για την καταγραφή, την παρακολούθηση και τον προγραμματισμό είναι το κλειδί της επιτυχίας σας.
Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες κομμωτηρίων είναι κομμωτές που έκαναν, συνεπώς, τη μετάβαση από εργαζόμενοι που απασχολούνταν σε κομμωτήριο κάποιου άλλου, σε ιδιοκτήτες της δικής τους επιχείρησης.

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

8 κριτήρια επιλογής ψαλιδιού

  Το ψαλίδι είναι ο σύμμαχος του κομμωτή, ο "συνέταιρος" του για ένα όμορφο κούρεμα καθώς και αναπόσπαστο κομμάτι του.

  Οι κομμωτές-τριες  έχουν ιδιαίτερη σχέση με το συγκεκριμένο εργαλείο οπότε είναι αναμενόμενο πως είναι αρκετά δύσκολη η επιλογή του σωστού ψαλιδιού.
   Γι' αυτό σας παραθέτουμε παρακάτω  8 κριτήρια επιλογής ψαλιδιών.

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Αναδείξτε την επιχείρηση σας μέσω του Pinterest

Όλοι έχουμε ακούσει το Pinterest αν και οι περισσότεροι δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με το συγκεκριμένο κοινωνικό μέσω δικτύωσης.Η αλήθεια είναι πως δεν έχει γίνει ευρέως γνωστό αλλά μπορεί να γίνει ένα ισχυρό εργαλείο για την επιχείρηση σας.

   Αρχικά, να σημειωθεί πως οι χρήστες σπαταλούν πολύ χρόνο στο pinterest.Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνες ο μέσος χρήστης πέρασε 89 λεπτά στο site, ενώ μέχρι προσφάτως το Pinterest ήταν το τρίτο σε κατάταξη κοινωνικό δίκτυο με βάση το χρόνο που περνούν οι επισκέπτες σε αυτά, πίσω από το Facebook καιTumblr, ξεπερνώντας Twitter και LinkedIn.
  Επιχειρήσεις με προϊόντα ή υπηρεσίες που μπορούν να αποτυπωθούν σε αισθητικά ελκυστικές εικόνες , θα είναι και οι πιο πετυχημένες στο Pinterest. Οι χρήστες του Pinterest  δηλώνουν τα ενδιαφέροντά τους  ξεκάθαρα και πολύ συγκεκριμένα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι χρήστες που προέρχονται από το Pinterest είναι 10% πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν αγορά.